Hocam onu bırak da 2 maaş + 1 gelir ile 2 kişi zor geçinen aile (örnek biz) ne yapalım? Ben asıl asgari ücretle aile geçindirmeye çalışanları düşünüyorum. Sonra hayallermiş bilmem neymiş... Hayat zengine güzel.