O zaman size de dikkat edelim, yeni üye sayılırsınız ( 6 ay

)
Buradan bir Dksy geldi geçti, adam kısa zamanda yüzlerce itrader kastı (ben bile iki ticaret yaptım) millete kankam, kardeşim, abim, antalya'da evim var, istanbul'da hurda topluyorum, ülke ekonomisini yükselteceğiz diye vurgun yapıp kaçtı

Vallahi buradaki ticaretlerin hiçbirisi %100 güvenli değil. %1 bile risk her zaman var. Ona da yapacak bir şey yok, kısmetten çıktıktan sonra buradan gitmezse bile başka yerden kaybedersin. Onun için çokta şey etmemek lazım.