Menzil tarikatının tekstil atölyelerindeki endüstriyel dikiş makinaları için yazılım yaptım.
2 yıldır 33.500 liramı ödemiyorlar
10 kişiyle görüştüm, hepsi "hak geçmiş biz bunu büyüklerimize! ileteceğiz" dediler.
Ben yararını göremedim, gören varsa versin benim paramı.