Sanırsam bataryasının ömrü bitmiş yada şişmiş.
İlk başta bende öyle düşündüm yeni batarya aldım ama onda da aynı sorun oldu
sizi mi max 3 telefonuna davet ediyorum
bende eskiden böyle şikayet ederdim 1.5gün rahat sarjim gidiyor oyun+film ile.
Bu senede mecbur bu telefonu kullanmak zorundayım hocam. Ama alacağım zaman mutlaka xiaomi alacağım. Yorumunuz için teşekkür ederim.