Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece 02 de konu açıp 2 saat sonra 04 de sitem ediyorsunuz üyelere, niye yorum yazsınlar o yorumdan sonra.

İsteyen istediği konuya yorum veya destek verebilir. Siz özel biri değilsiniz. Üyelere cevap vermediği için sitem yazarsanız, zaten cevap almakta zor olur sizin için. Üstelik bir üyeye de "ukala" demişsiniz. Bence doğru yazmış size.
100 kişi görüntüleyince ve cevap yazan olmayınca soruyu anlamadılar sandım. Tutturdunuz bir sitem. Dünyanın sonu değil, üzerinde çalıştım halledemedim. Yardım istedim. Forumlar bunun için var ya. Bundan sonra ikinizin söylediklerini dikkate alacağım. Başlıkların yanında parantezle (parayla) yazacağım. Demenize göre o zaman siz dahil herkes yardımcı olur