birisi ücretli yardımcı olabilirim diye cevap yazsaydı, düşünürdük bunu da. ukalalığın lüzumu yok
yıllardır forumun footer kısmında bir yazı var, hiç denk geldin mi bilmiyorum "İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. H.Ş."
Sana yorum yazan arkadaşa katılıyorum.
Sen para kazanacaksın diye kimse sana yardımcı olmak zorunda değil.