Bu ne sinir bu ne asabiyet

insanların senin sorunlarını bedava çözüme ulaştırma gibi bir mecburiyeti mi var. O kadar sinirleniyorsan sorma git parasını ver çözsünler sorununu.
birisi ücretli yardımcı olabilirim diye cevap yazsaydı, düşünürdük bunu da. ukalalığın lüzumu yok
yıllardır forumun footer kısmında bir yazı var, hiç denk geldin mi bilmiyorum "İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. H.Ş."