hocam ben şirketle açtım instagram butiğini ben de o civardan fiyatlarla anlaştım mecbur. İnternette sophier ve kredilikargo gibi sistemler var ama bunlarda kapıda ödeme sistemi olmadığı için bizlerin pek işine yaramıyor. İçinde kapıda ödeme sistemininde olması lazım. Zaten yüksek fiyat vermelerinin nedeni kapıda ödemeden dolayı oluyor. Tüm kargo firmalarıyla görüştüm hepsi yüksek fiyat verdi hemde ayda 500 gönderi üzerinden anlaşmama rağmen verdikleri en uygun fiyat buydu. Sana tavsiyem sattığın ürünün üstüne 15 tl ekleyip fiyatları belirlemen ve ücretsiz kargo yapman başka türlü işin içinden çıkamazsın
Merhabalar,
Şirket kurulmadan açılan bir Instagram butiği düşünün, kargolar 15₺ fiyat çekiyor gönderim için.
Şirketsiz daha uygun gönderim nasıl sağlanabilir?
Teşekkürler.