hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 yavaş çalışıyor bende şuan internetten diyeceğim ama diğer sitelere normal hızda giriyorum cache mi birikti acaba :/
olabilir bende sadece 2 sosyal medya yavaş gerisi normal bence alt yapıdanda olabilir