ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedek alma özelliği vardı yanlış hatırlamıyorsam o şekil yapabilirsiniz veya bir kod yazılıp'ta alınıbilir
Mobilde dışa aktar buldum mail atıyorum ama gitmiyor.