cakmaecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yaklaşık 17-18 yıldır düzenli olarak, bazen seri şeklinde burnum kanar. 2 kere damararımı yaktırdım doktorlar kesin çözüm dediler ama yaktırdıktan sonra tekrar kanamaya başladı. Ben doktora gitmekten bıktım ama burnum kanamaktan bıkmadı. İç hastalıklara yönlendirdiler orası da fayda etmedi. En son burnunda yara var dediler kremler verdiler. Bir ara işe yarar gibi oldu (hakikaten umutlanmıştım) ama yine eski haline döndü. Şuan burnumun kanaması o kadar alışık olduğum bir olay ki. Sürekli sol arka cebimde burun kanamasına yönelik peçete bulunduruyorum. ve halen ölmedim, kanayan burnumla mutluyum.
hocam bendeki öyle bildiğimiz kanama değil yani çok şiddetli peçeteyi kırmızı boya dolu kovaya koymuş gibi oluyor. Sizde de öyle mi ?