ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sümkürünce hafif elim değince veya burnum hafif bir yere değince çok aşırı kanıyor. Peçete ile tampon yapıp 10 dk uzanınca kesiliyor.

Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
hocam yaklaşık 17-18 yıldır düzenli olarak, bazen seri şeklinde burnum kanar. 2 kere damararımı yaktırdım doktorlar kesin çözüm dediler ama yaktırdıktan sonra tekrar kanamaya başladı. Ben doktora gitmekten bıktım ama burnum kanamaktan bıkmadı. İç hastalıklara yönlendirdiler orası da fayda etmedi. En son burnunda yara var dediler kremler verdiler. Bir ara işe yarar gibi oldu (hakikaten umutlanmıştım) ama yine eski haline döndü. Şuan burnumun kanaması o kadar alışık olduğum bir olay ki. Sürekli sol arka cebimde burun kanamasına yönelik peçete bulunduruyorum. ve halen ölmedim, kanayan burnumla mutluyum.