Grip olduğunuzda burunki damarlarda çatlaklık olabiliyor korkmayın banada yılda 1 kere oluyor bir süre sonra kendi kendine geçiyor
yok hocam grip ile ilgili değil mesela yüzümü yıkarken burnumu temizleyince direk kanamaya başlıyor yada hapşırınca bazen oluyor.