Merhabalar,
Arkadaşlar gerek iş olsun gerekte kendimi geliştirmek amaçlı ingilizce ögrenmekteyim, udemy'den kursta satın aldım ve kitapta aldım ama hızlı sıkılıyorum zorluyorum mesela kendimi bunun için neler yapabilirim takıldığım yerlerde bana yardımcı olabilecek arkadaş varmı forum da musait oldukça yanıtlasa şimdiden teşekkür ederim..