esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda böyle konular artmaya başladı. Destek istemek yerine her geçen gün videolarınızı daha kaliteli bir hale getirirseniz zaten desteğe ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. buradaki arkadaşlar abone olsa bile 1 izleyip 2 izleyip sonrasında izlemeyecekler ve kanala bir katkısı olmayacak. Yinede abone oluyorum Umarım iyi yerlere gelirsiniz.
Bende onu dicektim. konu sahibi arkadaşımız kesinlikle alınmasın: Abi 1 lira verirmisin yol param yok diyen dilenci gibi, sanal versiyonu buda.
abi 1 abone verip destek olurmusun az kaldı, 10dk de izle abi sana zahmet 4k saatim dolsun. whatsapp + skypeden günde 5 defa böyle teklif alıyorum.