Merhaba, web sitemin webview uygulama halini yapmak istiyorum. Ayrıca içerisine admob eklemek istiyor idim. Bu sebeple biraz araştırıp kendim yapmayı denemek istedim fakat belirttiğim resimdeki gibi hata (
Failed to load platform rendering library ) almaktayım. Bunu nasıl düzeltebilirim. Uygulamayı yapmamda yardımcı olabilecek arkadaşlar olursa eğer sevinirim.
https://i.hizliresim.com/vaV8qR.png