Son zamanlarda böyle konular artmaya başladı. Destek istemek yerine her geçen gün videolarınızı daha kaliteli bir hale getirirseniz zaten desteğe ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. buradaki arkadaşlar abone olsa bile 1 izleyip 2 izleyip sonrasında izlemeyecekler ve kanala bir katkısı olmayacak.

Yinede abone oluyorum Umarım iyi yerlere gelirsiniz.