metehan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ip yazdığımda sizin bir ust mesajınızda 2. ssde attığım hatayı alıyorum
Ad sunucusu ekle butonundan nameserverleri oluşturdunuz mu ilk olarak?