Eskinin teknolojisi, resimleri,animasyonları herşey daha güzeldi. Zamanla değişim bir geliştirmeden çok zorunluluk haline gelince, fayda sağlamayan şeyler de değişmeye başladı ve eski tadı alamaz olduk.
Ben hala bireysel sitelerimi 2000'li yılların taslağına dayandırarak yapıyorum. Gözüme öyle daha hoş geliyor.