Hali hazır da hala hizmet almaktayım. Destek taleplerine geç dönmeleri can sıkıcı olsa da, Mağdur etmeyen ve kaliteli insanlardı. Durum üzücü gerçekten. Mesajımı gören yetkili olursa destek talebine dönsün lütfen, Uzun süreli yaptığımız ödemeler uçmasın