Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Odessa kimlikle gidebilirsin ama o tür ülkelere yanında bir rehber olmadan gitme. Sonra dönüş parası bile kalmaz cebinde. Türkleri $$ olarak görüyorlar.
Edit: Odessa 'da okuyan Türk öğrencilerden rehberlik hizmeti alabilirsin.