Merhaba herkese . Konuyu yanlış yere açtıysam öncelikle özür dilerim . Ben amerika da yaşıyorum . Burada banka hesabım veya bir kredi kartım yok . Bitcoin almak istiyorum fakat alamıyorum . Var mıdır forumda bana yardımcı olacak birileri . Herkese hayırlı forumlar .
Amerikada yaşıyorsanız bir banka hesabı açtırabilirsiniz? Zor olmamalı