Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bunu nereye şikayet edeceğiz hocam onu da paylaşsaydın, var mı bilen söyleyin bilgisayar başındayken halledeyim hemen. İnşallah yakalarlar sokakta, köşede.. zerre kadar yaşamayı haketmiyor haysiyetsiz herif