yurt dışındada böyle videolar var hatta kalıma gelmedi byle şakalar yapılıyor. Bizim burada kaldırılmıyor yada saygısızlık görüne bilir ama orada farklı gözüküyordur. birden linç etmenin bir anlamı yok. zaten sorun ve sizin söylediğiniz gibi olsa şikayet edilir karakolda biterdi. abartıyorsunuz o kadar.