Eski bir konu sanırım ama bilmeyenlerle paylaşayım, bir çoğu etkinlikte bulundum 2-3 senede abimle beraber.

Mesela likit yapmak ya da saf nBase içmek gibi falan filan

Kendi 3 yıllık cihazım "Smok g-Priv" ve smok düşünen kişilere söyleyeyim; kronik hataları bir hayli fazla oluyor. Özellikle kullanıma bağlı v.s. boya atması falan oluyor.

Ayriyetten sigarayı bırakmak istiyorsanız aldığınız smok/vaporesso v.s. gibi cihazlarla beraber gelen tfv8-nrg gibi atomizerler işinizi görmez. DL yerine mtl geçin. az buz zahmetli orasına birşey diyemem ama tabii isteyene detaylı şekilde anlatıp sarım falan da gösteririm. dl rda/rta için veya mtl rda/rta için



UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 2. tipli olanin oyle oldugunu nasil anliyoruz ?
musait oldugunuzda detayli bir bilgi ve oneri verebilirseniz sevinirim
Modelleri var, mesela Svöe Mesto kayfun prime & aspire nat2 kayfun sarım yapman gerekecek bir atomizer, aspire hazır coil olan bir atomizer