Hocam, Her ne olursa olsun yaşadığınız sıkıntının devası Allah'tadır. Kime giderseniz gidin onların hepsi size sadece aracı olacaktır, üstelik çok büyük bir kısmınında *********** olduğunu unutmayın. Allah'tan şifayı istemeyi ve dualarınızı eksik etmeyin ama tabi bununla birlikte çeşitli yönlerden destek almanızda da fayda var. Kalın sağlıcakla.