orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden satış konularına bilgisizce ve gereksiz yazanlar, bikaç gün banlanırdı. Eskisi gibi olsa yazamazlar.

İyi satışlar Hurtech . Kusura bakma bende gıcık oldum bedava yazanlara,
Report ettim zaten. Teşekkürederim.