Hesap kesim tarihine kadar dönem borcunu öderseniz hiç bir faiz ödemezsiniz, 14 yıldır kredi kartı kullanıyorum, bir kere faiz ödemedim.

Dönem borcunuzdan daha az ödeme yaparsanız faiz ödersiniz, dönem borcunu tamamen öderseniz hiç bir faiz ödemezsiniz.

Eğer faiz geliyorsa hesap hatası vardır, itiraz edin.