Kredi kartınızdan nakit çekim yaparsanız da faiz işler. Gelen yorumlara ek olarak bunu da belirtmek gerekir. Diğer kısımları gayet iyi yazmış arkadaşlar.
Önce çekiminizden bir miktar komisyon alır. Çektiğiniz tutarı taksitli çekmememişseniz çektiğiniz tutar üzerinden günlük faiz işletir. Eğer ekstrenin tamamını ödüyorum ve faiz geliyor diyorsanız nakit çekim yapıp unutmuş olabilirsiniz.
Ekpara gibi düşünün. Faizi ay sonunda yansıtır. Kredi kartından çekim yaparsanız geri ödeme yapana kadar faiz işletir.