Hiçbir banka kart kullandığınız için sizden faiz almaz. Ekstreyi son gününde ve öncesi ödemezseniz, faiz işlemeye başlar. Bu da aylık 2-2.5 arası bi orandır.

Var biliyorum diyenler, ya kart kullanmayı bilmeyip borcunu zamanında ödemiyor ya da yalan söylüyorlar.

Böyle bir durum hiçbir bankada yok, olamaz da.