MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzelmiş kibarlık hissettiriyor insana naif duruyor yani
evet 10 sn de aldılar bile
çok hafif hissettirmiş.



bizde böyle isimler çok var yeterki istek olsun.