Cola da aynı. Aslında Türkiye'de üretiliyor birçoğu. Yurtdışına çıkar gibi olup yolda geri dönüyor gümrükçü arkadaşlar bu konuyu daha iyi yanıtlar. %1 KDV avantajı ve birçok teşvik var.