MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

abi vala gözumu bı actım yerli üretim kanada alahalah sonunda dualarım kabul oldu turkiyeden cıktım kanadadayım .D
*Edit: Elektrik faturasına gelen 200 tl fazlalıgı sildirmek ıcın neyapabileceğimi arıyorum googlede ama kanada dayız sanki