Hocamdan 1 ay önce Versiyon 4 satın almıştım .Kurulumda bilgisayarımdan kaynaklı problemden dolayı sağolsun baya bi uğraşarak çözüm üretmişti.
Şimdide versiyon güncellemesini ücretsiz olarak verdi allah razı olsun.Program gayet kullanışlı ve hatasız çalışıyor.Herkese Tavsiye ederim.
Görüşleriniz ve tavsiyeniz için teşekkürler.