Ah ah gençlik yıllarım gözüme geldi. Yazılım sektöründe 1.kural her adımı her fazı yazılı olarak yazıcaksınız sonrasında bu sorunların hiç biri kalmıyor..
Yazdigim halde geliyor bunlari bunlari yapacak diyorum tamam mi? diyorum eksik var mi diyorum yok diyor yinede oluyor bunlar
Bu işin de cilvesi biraz müşterinin ne istediğini bilmemesi. Müşteriyi böyle kabul etmekten başka çaremiz yok gibi görünüyor.
Onlar hiçbir zaman istediklerini tam olarak aktaramayacaklar ve sürekli revize edeceksin.
revize yapmam buyukse hocam ek ucrete tabidir derim. Hatami gideririm