ekstre borcunun tamamını kapattığınız sürece faiz olmaz. tamamını kapattığınız paranın nasıl faizi olabilir ki? böyle şey olmaz, bir yanlışınız var.

eğer asgari tutarı ödeyip, kalan ekstre borcunu ödemezseniz, sonraki ay faiziyle tekrar ister.

4 farklı bankadan kredi kartım var, hepsinde durum böyle.