Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 5 maalesef etmez. Ekran kartınız düşük. Piyasayı çok iyi biliyorum benim size önerdiğim fiyat ederi. Ha siz 4 e satarsınız orası ayrı.
Doğru diyorsun Hocam da bir de sorunsuz Mac OS x kurulu mac isteyenler için programcılar için iyi bir PC kendim uyumlu halegetirdim sorunsuz hayırlısı bakalım Hocam belki de hiç satmam emektar 5 yıllık PC zamanının en iyisi idi iyi para verdim iyi para da kazandırdı. Teşekkürler Hocam