EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende düzgünde çalışmamaya başladı o, canlı yayın filan başlatmaz oldu oturumları kapatmaz oldu. Onunla ilgili mi acaba bir deneyim. Teşekkür ederim hocam



Yazılımsal bir problem var sanırım ya, inşallah düzelir. Teşekkür ederim hocam.



Makine ile çekmenin dışında ne gibi bir bakımı oluyor hocam? Teşekkür ederim



EHEHEHE Oyun performansı ilgili ama benim sorduğum soru teşekkürler.



Ram düşük evet hocam düzelteceğim inşallah ama ekran kalitesini düşüğe çekince düzeliyor gibi oluyor yine oluyor. Performansına filan bakıyorum ramde ciddi bir sıkıntı da yok yani aynı stabil çalışıyor. Fanları bir temizleyip deneyim olmazsa, teşekkür ederim hocam

hocam naptın sakın makineyle çekme hava üfleme makineleri var onunla yapman lazım süpürge makinesi içindeki parçaları da çeker ekran kartı sürekli kullanıldığında ısınıyor malum bu yüzden üzerindeki parçalarda gevşeme olmuş olabilir ne kadar kullandığına bağlı olarak... en iyisi o makineyle yapmak [30-50 liraya satılan (fön makinesi değil) ismini unuttum onlardan alman lazım tabi garantisi bitmiş ise. Garanti devam ediyorsa garantiye göndermen lazım]