Bunu herkes istiyor. Harçlik cikarmak dedigin ayda en az 200-300 lira ki bunun icin cok iyi bir web site acip en az 1 yil duzenli emek verip icine özgün yuzlerce makale doldurmalisin. Bu islerden cok iyi anlaman lazim. Hepaini hallettin diyelim, bi de siteni google a onaylatabilmelisin ki adsense reklamlari yayinlayabilesin de para kazanabilesin. Turkiye de 1 reklam tiklamasi bazen 0.01 krş veriyoe. Oyle kolau degil harçlık cikarmak. Bu işten zengin olanlar bu is ile ugrasanlarim %1 i bile degil. Geri kalanlari da iste o bahsettigin harçlık meblagi icin yillar harcıyor
Ben sadece site işinden bahsetmiyorum bu forumda herkes site üstünden kazanmıyor ki daha farklı basit işleri kastediyorum