Öncelikle Allah bağışlasın. Bizimki de diş çıkarmakla meşgul, ağrısı çok oluyor sanırım bayağı ağlıyor. Salyayı bilmiyorum ama ağrı için iyi geldiğini duymuştum. Bacanak almıştı kendi çocuğuna ikisinde de işe yaradı. Ben de aldım bir hafta kadar önce, işe yaradı gibi. verazeyn.com dan aldım.