Menülerde sıkıntı görüyorum.

Sembollü yaptığınız menü tasarımı hoş olsada, örneğin kahvaltılıklara giriyorum sonra menü yok? Devamında Şarküteriye bakmak istiyorum mesela anasayfaya gelip bakmam gerekiyor?

E-Ticaret müşteri bir tıkı bile fazla görür bunu unutmayın.

Biraz daha iyileştirilme yapılabilir, özel mesaj ile aylık reklam bütçenizi belirtirseniz buna göre bi plan çıkartabilirim.