Ödeme yaptım whatsuptan da yazdım ancak internetiniz yok sanırım geri dönüş yapabilirmisiniz.
Evet dışarıda olduğum yerde internet sorunu vardı. Wpnıza yaptım ve işlem yapılması için beklemekteyim.Saygılarımla.
Edit : Siparişiniz tamamlandı.Teşekkürler.