cemalsenturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğiniz bir tane var mı?





Kuşlar gitti zaten saksıyı da çöpe attık ama atarken kum gibi oldukları için eve de girmişler. Sanırım evde de üremeye başlar bunlar.

İlacı sıkınca evde olmak gerekir mi bilmiyorum? Sıkıntı yapar mı bize?
evde olsanız birşey olmaz hocam.
gece yatmadan dedigim gibi her yere sıkın nekadar kuydu köşe filan var ise sıkın pencere filan acık kalsın içeri hava alsın