Merhaba
Evin balkonuna yavrulayan güvercinlerden eve bit girmiş. Bu bizi rahatsız etmeye başladı ve kaşındırmaya başladı.

Bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu?

Güvercin bitini nasıl yok edebiliriz? Sinek ilacı işimizi görür mü?
Yoksa ilaçlatmak mı gerekir?
Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim.

Teşekkürler