Merhabalar saat 05:40 da uçağa binicem ilk kez ve içimde bir heyecan var şimdi havalimanında bekliyorum tavsiyeleriniz varmıdır? Hafif korku da yok değil
Hocam ilk defa biniyosun ve ilkinde bir problem çıkması olasılığı az harbiden. Hani 1 000 000 defa binmiş olsan diycem illaki türbülans vs bişey yaşarsın. Hayatı boyunca hiç piyango bileti almamış bir insanın, 30 yaşında ilk kez bilet alıp büyük ikramiye tutturmasına benzio. 1 de 1 yapman düşük ihtimal.