Merhabalar saat 05:40 da uçağa binicem ilk kez ve içimde bir heyecan var şimdi havalimanında bekliyorum tavsiyeleriniz varmıdır? Hafif korku da yok değil
Uçaktan indim on numaraydı herşey sadece koltuk biraz sıkışıktı kalkarken içim Bi değişik oldu ama sonra hemen alıştım güzel geçti diyebilirim 😄