Opera kullanıyorum sorun gözükmüyor. Gün içinde n11 veya başka yerlerden müşterilere yazmam gerekiyordu. Bu sistemi araştırdım ama net bir şey bulamamıştım. Şimdi tesadüfen karşıma çıktı, bence çok güzel olmuş yarın kullanırım bol bol

Bilmemiz gereken bir şey var mı? Yoksa direk link ile kullanabiliyor muyuz?
Whatshapp açık olsun yeter direk numarayı yazın ve mesajı yazın direk ulaşırsınız. Tak çalıştır kullanım gibi yani