futbolla büyüdük, öğretmenlerim büyüyünce ne olacaksın diye sorduğunda futbolcu olmak istiyorum diyordum bunun içinde çok emek harcadım çok enerjiler sarf ettim ama maalesef bir yere gelemedim
bir çoğunuzdan belki daha iyi konumlara gelmiş olabilirim fakat geldiğim konum benim için yeterli değildi daha üst konumlarda oynamayı isterdim fakat nasip değilmiş.
ülkemizde sokaklarda binlerce genç yetenek var fakat yetenek avcısı yok sadece dayısı olanlar ilerleyip yürüyor.
en son süper amatör ligde bir takımda idmanlara çıkmaya başladım lige hazırlanıyorduk yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik derken ayağımızı sakatladık doktor'a göründüm hastanelere göründüm ilaçlar verdiler fiziksel tedavi dediler spor salonunda ayağımı güçlendirmeye başladım 6 ay futbola ara vermiştim dün bir test edeyim derken yine sakatlık yaşadım üzücü bir durum konu ile alakası yok ama yazmak istedim teşekkürler iyi forumlar