Mayıs 2013'te Bucaspor'un Torku Konyaspor'a play-off maçını sattıktan sonra bir daha maçlara, trübünlere gitmedim. Yukardaki üyeninde bahsettiği gibi bu işe duygusal olarak yaklaşanlar, bu sihire kapılanlar sayesinde o paralar dönüyor. Düşününki biz orta direğiz sadece takımı sevdiğimiz için bilet alıyoruz, bir de iş adamlarını, bunların da üstündeki kilit adamları, siyasileri düşünelim. İş o kadar çok büyüyorki hiç gitmediği locaları satın almaktan öteye, klube milyon dolarlar akıtmaya kadar uzanıyor. İsmini vermeyeceğim bir Ankara takımı bu şekilde süper lige kadar çıktı, geçtiğimiz yıllarda git gide küme düşmeye başladı yanılmıyosam şuan 3.ligte mesela.


Tamamen şov ve dikkat dağıtma, gündem değiştirme aracı olarak görüyorum futbolu.