hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana dün mesaj geldi Kural ihlali diyor ama neden dolayı açıklama yok ben gece form gönderdim onlar red vericek gene aticam
ben 6 aydır atıyorum tık yok